2016. szeptember 17., szombat

Miért döntöttem a hajátültetés mellett?

Hajhullásom 23 éves korom körül kezdődött el. Lévén az, hogy nem egyből történt, hanem pár év leforgása alatt, a sokk nem volt annyira nagy, viszont az évek teltével ritkább és ritkább lett a hajam...

Hajbeültetés előtt
Eleinte még lehetett álcázni, hajzselével vagy egy jól meghatározott "fésülési" technikával, amivel valamennyire sikerült eltakarni a kopaszodó területet, viszont az idő elteltével ez mint nehezebb és nehezebb volt, mivelhogy a haj csak kevesebb meg kevesebb lett.

Időközben elkezdtem rövidebbre nyírni a hajam, a fodrásznál mindig úgy kértem, hogy oldalt meg hátul géppel nyírjanak, fönt pedig csak ollóval, mert szerettem volna egy olyan menedékes effektust adni a hajamnak...egész addig amíg egy őszintébb fodrász rámszólt, hogy nincs már mit nyírjon az ollóval, -nagyon rosszul esett, viszont rájöttem hogy igaza van, és el kell fogadjam végre, hogy most már igazán kopasz lettem.

Időközben természetesen próbáltam mindenféle módszert, Rogaine, Aminoexyl a Vichy-től, természetes megoldásokat hajhullás ellen (petróleumos, csalános, és minden lehető gyógynövény alapú kivonatokat meg sampont) egyikük sem segített sajnos.

Pár évvel ezelőtt a tévében láttam pár hírességet akik hajbeültetésen mentek keresztül és a tapasztalataikról meséltek. Viszont ekkor még nekem nagyon távolinak tűnt a lehetőség, lévén hogy ők hírességek voltak és nem igazán gondoltam volna, hogy majd egyszer nekem is megadatik ez a lehetőség.

Annyira nem zavart a kopaszságom, családom is mindig mondta, hogy jól áll ez így nekem, viszont mindig is szerettem volna azt, hogy hajam legyen, és ne a kopaszságom tükröződjön. Nyilvánvalóan önbizalom szempontjából is sokat jelent ez nekem. Komolyabban fontolgatni kezdtem a hajbeültetést és mikor a húgom egy ismerőséről beszélt, -aki ugyancsak a hajátültetést választott, képeit nézve meglepett, hogy milyen jól visszaállították a haját, és mennyire megváltozott a fizionómiája, (a hajbeültetés előtti képeket is láttam).

Aztán pár héttel ezelőtt, netezés közben folyamatosan Törökországi hajbeültetés klinikák reklámjai jelentek meg a browseren, pár alkalommal egyszerűen lekapcsoltam őket, aztán egyszer lejátszottam egyet, s újból felmerült bennem a gondolat, hogy talán jó lenne utána nézni picit jobban a hajbeültetésnek.

Ekkor kezdtem bővebben olvasgatni a módszererekről, átnéztem jó pár előtte-utána fotót, és elmondhatom, hogy eléggé meglepett minden eredmény.. Többet és többet kezdtem gondolkozni erről.

Magyarországi klinikákat kezdtem el keresni, és az összes találat közül a Hairhungary tűnt a legprofibbnak, fel is vettem velük a kapcsolatot, képeket küldtem és másnap már választ és árajánlatot is kaptam. Egy héttel később pedig személyes konzultáción voltam már.

A konzultáció kellemes körülmények között zajlott, mindenki kedves volt és barátságos, meglepően fiatal csapatot találtam a klinikán, viszont pár perc beszélgetés után 99% biztos voltam benne hogy belemegyek.

Hajbeültetés előtt a HairHungary Klinikán


Ami picit elcsüggesztett, hogy 1 műtét nem lesz elég a teljes skalp beültetésére. Esetemben két műtétre lesz szükség ahhoz, hogy a teljes skalpot lefedjék, mivelhogy az úgynevezett Norwood skála végen állok a kopaszságommal, de az első műtét alkalmával vissza lehet állítani a front és a midscalpot, ami már jelentős változást jelent majd, mivelhogy elölről nézve a kopaszság nem kellene már látszódjon.

1 napos gondolkodás után befizettem az előleget, időpontot is kaptam a műtétre, pontosan 2 hét múlva.

Egyelőre pozitív vagyok, remélem minden jól fog menni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése