2016. szeptember 28., szerda

Felkészülés a műtétre

És eljött a nagy hét! A műtétet csütörtök-péntekre időzítettük, 2 nappal azelőtt vérvizsgálatra mentem, az eredményt pedig előre elküldtem a klinikának, ha netán valami rendellenességet találnának ami befolyásolhatná a műtétet, de szerencsére a doktornő nem talált semmi rendellenességet.

Most már csak 2 nap van hátra, türelmetlen vagyok,  már szeretnék túl lenni... nem nevezném félelemnek, inkább egy szorongást érzek.. eddig  nem volt soha műtétem, érdekes módon az első műtétem saját akaratomból történik :) 

Csak az jár a fejemben hogy mivel fog majd eltelni a 2 nap, meg hogyan fogom kibírni a folytonos fekvést..de mikor arra gondolok, hogy a műtét után újra egy más ember fog a tükörből visszanézni ...csak nem lehet annyira hosszú ez a két nap.

Izgulok egy picit ha sikerül majd begyógyulni a sebeknek amíg visszatérek munkába, vagy legalábbis annyira hogy ne legyen túl látható, lévén hogy a kollégákon kívül ügyfelekkel is kell találkoznom, nem szeretném ha furán néznének rám...meg természetesen ha a műtét sikeres lesz és a beültetett haj megmarad.

klinikával jó eddig a közreműködés, kérdéseimre rövid időn belül válaszoltak, egy útmutatót is kaptam arról, hogy mit szabad és mit nem csinálnom a műtét előtti napokban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése