2016. november 1., kedd

Egy hónap után

Az első hónap lejártával már újra sportolhattam, eléggé hiányoltam a mozgást ebben a periódusban.
Próbáltam naponta sétálni félórákat, de a hagyományos biciklizést és terembe járást mellőztem, a doktornő javaslatára.

A sampont - amit a klinikától vásároltam - naponta használtam, a fejem bőre jól reagált, nem zsírosodott, nem is korpásodott (azelőtt bármilyen sampont használtam vagy zsíros vagy korpás lett a hajam). A pörkök lassan kezdtek eltűnni, a fejem bőre szerencsére nem hámlott, ahogy teltek a napok, bátrabban kezdtem hozzáérni a beültetett részhez. Eleinte csak a samponnal súroltam erélyesebben, majd a törölközővel is már.
Fura érzés volt a beültetett hajszálakat érinteni, illetve tükörbe tekinteni. Körülbelül 3 héttel a hajbeültetés után a hajszálak elkezdtek lassan hullani. Elhatároztam, hogy megpróbálom nem mindennap vizsgálgatni, elemezni, hogy  hány hajszál hullott ki, hány maradt meg, inkább havonta egyszer megvizsgálom alaposabban a fejleményeket.

Hajátültetés után egy hónappal



A beültetett területen szerencsére szőrtüsző gyulladással nem volt gond, viszont a donorterületen megjelent pár gyulladás, ezt főleg az első hajnyírás közben éreztem.  A doktornő ajánlására hosszabb időre próbáltam áztatni, viszont lévén, hogy nem a beültetett területen volt, nem aggasztott annyira.

Az egy hónapos kontroll hamar ment, fényképezés, rövid vizsgálat, a doktornő mindent rendben talált. Ebben az időszakban főként a fejbőr gyógyulása a fontos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése